בחזקת בשרי/ מבשלת/ עוף

מתכון זריז כשהמקרר ריק: עוף עם גזר ובצל

טוב חברים, אני אעשה את זה קצר. בת דודה שלי, מעיין, מסתלבטת עליי שיש מתכונים שאני פשוט צריכה לכתוב את המתכון ואני בעצם כותבת הקדמה מפוארת ללמפה. מה לעשות.. אוהבת לקשקש 🙂
כשאמא הייתה פה וחזרנו מאחד הטיולים, היה יום ראשון בערב, משמע שיום למחרת דימה הולך לעבודה. דימה לוקח איתו אוכל מהבית מהסיבה הפשוטה שזה שבריא יותר מכל מה שהוא יאכל בחוץ. המקרר היה עצוב. אני נוטה לרוקן את המקרר בהדרגתיות לפני שאנחנו נוסעים כי  אני לא אוהבת לזרוק אוכל. היה מאוחר, ולא היה לי כוח ללכת לחנות וגם ממש לא התכוונתי לעמוד עכשיו שעה במטבח.
היה לי עוף, גזר ובצל גדולים ומסתבר שזה מתכון להצלחה. בנוסף, זמן העבודה במתכון הזה מסתכמת בעשר דקות שזה בכלל תענוג..

מתכון זריז כשהמקרר ריק: עוף עם גזר ובצל

בפעם הראשונה שהכנתי אותו השתמשתי ברוטב צ'ילי מתוק שהיה לי במקרר, אבל בגלל שמאז הדיטוקס אני ממעיטה להשתמש ברטבים קנויים השתמשתי מאז בדבש מעורבב עם כף צ'ילי חריף- דימה לא שם לב להבדל אז מבחינתי זה חלופה טובה.
מתכון זריז כשהמקרר ריק: עוף עם גזר ובצל

Print Recipe

מנות: 6
זמן הכנה: 10 דקות
זמן אפייה: שעה וחצי

מצרכים

  • כף וחצי פפריקה
  • כפית כורכום
  • חצי כוס צ'ילי מתוק או לחלופין חצי כוס דבש וכף צ'ילי.
  • 1 בצל גדול
  • 1 גזר גדול
  • 6-8 חתיכות עוף ללא עור

אופן ההכנה

1

שימו בקערה את הפפריקה והכורכום ערבבו אותם לתערובת אחידה והוסיפו אליה את העוף. דאגו שהעוף עטוף היטב מכל מהכיוונים בתערובת.

2

פרסו את הבצל לפרוסות של 1 ס"מ ופזרו אותו בתבנית פיירקס.

3

סדרו את העוף על הבצל.

4

קלפו את הגזר לאצבעות דקות באמצעות קולפן כזה או לחלופין באמצעות קולפן רגיל (את האצבעות הדקות פשוט קל יותר לתפוס במזלג ולאכול) ופזרו את הגזר מעל העוף.

5

קחו חצי כוס צ'ילי מתוק או חצי כוס דבש עם כף צ'ילי אדום וערבבו אותה עם רבע כוס מים וצקו את התמיסה מעל כל העוף באופן אחיד.

6

כסו בנייר אפייה, ומעליו בנייר כסף ואפו בתנור על חום של 180° כשעה ורבע. אחרי שעה ורבע שהעוף בתנור הסירו את הנייר כסף ואת הנייר אפייה ואפו את העוף עוד רבע שעה.

 בתאבון

הכנתם? אהבתם? יש לכם שאלות? תכתבו לי בתגובות, בפייסבוק, תתייגו אותי באינסטגרם וכמובן אל תשכחו לשמור את המתכון בפינטרסט!!

מתכון זריז כשהמקרר ריק: עוף עם גזר ובצל

 

You Might Also Like

No Comments

Leave a Reply